Tjoooh!:D

Vaknade för typ 1 timme sen , men har inte orkat lägga in nått men nu gör jag det x] hahah, aja hur som helst så jag ska snart ut och springa lite, skas bli fett skönt bli väll bara 6 km, det är en början iallafall,. sen kommer jag nog öka mer och mer för varje gång jag springer x] Hehe . Såg jue på hockey igår tv-pucken, och Ångermanland förlorade mot Göteborg så jag tror dom åkte ut. :( Men dom va bra ändå!:D gå ÅNGERMANLAND!;D hah, Ja, kickan är inte hemma än, en svikare som inte kan va snäll och sitta och dryga med mej på msn ^^ hahah, aja, Ikväll har jag inget planerat så jag tycker nån ska ringa mej!:D hahah(: imorrn har jag match ska vara kvart i nio på Tuvan (Frånö IP) Sen åker jag buss till övik vet inte vart x] men ah sen spelar vi sen ska jag stanna i övik och då kommer pappa och hämtar mej sen åker jag och kollar då André (Bror min) spelar match oxå. blir fotbollsdag imorrn för mej (: kulkul!:D hehe.  Och det är jätte jobbigt för jag kan itne gäspa än :(  jobbigt jobbigt så jag gick och la mej jätte tidigt igår för att slippa få bekymmer med gäspningen! xD haha ag är en smart flicka jag!:D mohah , Skulel igentligen följa med Nathlaie till Rotsidan idag med henens familj, men har ingen skjuts till henne för pappa jobbar. :( PÅ EN LÖRDAG!:O bruka han aldrig göra.. menmen självklart bara för att jag ville göra nått så skulle han jobba, blablabla! dumma han! x]  Juste jag ska skriva en film Analys om Lejonkungen, Gulla sa att den filmen va bra den emd även fast det skulle vara en action film x] menmen , det händer faktiskt grejer i Lejonkungen med, jag älskar lejonkungen!:D maha!:D så jag börjar väll med dne på måndag , sen måste jag läsa klart deckaren " Vandaliseringen" den är inte så jätte bra, men måste jue läsa klart den så ah,  Kanske händer nått roligare har jeu bara kommit 40 sior än x] hahah!:D  Men nu ska jag nog gå ner och kollar på tv med bror min, haha vi hörs hejdå :D <3 // Anlo

Liten bild . :/ <3

Kommentarer
Postat av: cmb

jag älskar lejonkungen också! ;)

2009-09-12 @ 17:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0