Tjooo!:D

Hemma från skolan nu då. hahah Kickan är min bimbo så ni vet :D så ge fan i henne!:d hahaha :D aja, NattisPattis och jag har haft damp idag , som vi alltid bruka ha , fast förra veckan hade vi itne det alls nått lite synd. men ny vecka nya möjligheter!:D hahahah, aja, skolfoto idag. tur jag har kickan för jag va så osmart att jag packa ner sminket iår i väskan till pappa sen då jag vakna hade mamma åkt iväg med den så jag hade inget smink hemma, men då tog kickan med sitt så jag fick låna lite, du ska få tbx så du vet snikking:D <3 hahaha , ah kickan och jag har drivit med gusgus på sms idag typ hela dagen :D hahahah, damp ojah!:D hahah komiskt att jag fick sitta brevid nattispattis på skolfoto? haha skulle igentligen suttit brevid kickan med men då satte sig Patrik i mitten så då fick jag sitta brevid han istället så aahhh ^^ men ja,  Och vart dissad av becka i bussen med, :'( så fick lov att sitta med patrik där med, men a inget mej imot så ^^ . haha nu ska jag åka till farmor snart, sen ska jag på fotbollsträning,  Längtaas!!:D hahaha min Apa på syslöjden 'är itne klar än men men den kommer väll bli klar så småningom, så jah , vänta ni bara :d den är HET!:D hahaha. aja.  idag hade vi KF,Matte,Engelska,Syslöjd,Lunch,Musik/Hål/fotografering,No och sist men itne minst fast nästan roligast. SO!!:D hahahah :D skit kul med SO!:D men aja, Nu ska jag göra en blogg till mej och NattisPattis med, fast vi ska komma på ett namn och så först, men ah, sen måste ni kolla in den då den är klar :D  Yeye,  Men men,  visstjah lite sent eller kanske redan skrivit de men aja hur som helst skriver det nu ändå. Grattis Storebror André och Jenny för 3 år i lördags!:D det är länge för eran ålder ;) grattisgrattis!! hoppas det håller länge länge till med!:D ni passar så bra tillsamman så ja!! (: <33<33 GRATTIS!:D<3333
Visst är dom fina där ? :D



aj, har de bra:D iaf ,. lägger ut bilder imorrn med från då jag va liten hittade dom som jag fick av söta lovisa för några månader sen men jag har aldrig riktigt kollat igenom dom så jah :D kanske slänger in en bild då ;) hahahah avslutar med en gammal bild på söt kickan!:D hon kommer döda mej men aja!:D <33333

 


Kommentarer
Postat av: m'

tack för din röst! =)

allt bra ?

2009-09-07 @ 20:05:13
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0