Tjah,

Heej, förlåt för jag inte lagt upp nått men har haft annat för mej såå ^^aja idag hade vi 8 lektioner!! :( först hade vi gympa med B!! så jävla dryga vissa är i den klassen asså. men aah, Sen hade vi SO, där skrev vi om världsarvet. sen hade vi tyska, sen lunch, på lunchen gjorde vi typ inget förutom att juag coh becak bråka om MIN glass x] hahhaha. Sen hade vi Engelska , drygt men jag kunde nöstan alla glooooser bäst eller vad?? :P Sen hade vi svenska då kollade vi igenom filmen eller vi skulle men Åsa babbla bort hela lektionen ... Sen hade vi Matte!:D hah där lyssnade jag mest på musik, då men jag jobbade lite iaf ^^ Sen hade vi So igen, då va det nutidskrysset typ, jag hade 9 rätt av 12:P hahahahahhahah eller jag skrev av kickans svarg :D men hahah , sen då åkte jag bussen hem sen gick jag hem med Jenny, vi pratade om allt. hahah och skrattade ganska mycket, sSen då jag kom hem satte jag mej här men hann inte längre än att starta datorn förens mamma kom hem, och roger, sen då börja mamma prata om att ändra mitt rum , så ska möblera om i helgen!:D hahahahah, och idag glömde jag nyckeln till skåpet hemma igen -.- glömmer den ofta , men aja. hahaha nu har jag nyss kollat på hockey och sutte i fotbad typ. skööönt!:D Klippning imorrn och match direkt efter:D yeye!!:D Hahah i natt somnade jag då jag kollade på film det va inte Lejonkungen ovanligt vis, men ah somnade med kläderna på och smink och allt och det var vid 21:00 och då mamma kom in i mitt rum vid 22:00 och försökte väcka mej och säga nått så hade jag inte vaknat, ghahahaha , vad då stendöd ?? :D hahahaha. aja,  Nu ska jag typ sitta här och slöa och sen ska jag skriva lite So , Matte och plugga lite på tyskan, haha jag har blivit pluggis :O men jag tycker ovanligtvis att de är ganska kul :O Jag är konstig :o  aja maybe jag lägger in ett inlägg senare med , hahah,  Men vi höres väll ;) //Anlo

Kommentarer
Postat av: josefine

Så bra då..jag mår fint idag också :)

följa med bloglovin? :) <3

2009-09-03 @ 19:57:38
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0