tjaaw!:D

Heej alla :D haha ser att kickan har varit lat och inte lagt in nått inlägg igår. haha jag själv som lovade att lägg in ett till gjorde de inte:O sry . men a somnade vid 8 typ :O  Aja skola idag fett drygt som vanligt men ah nattis och jag satt och prata gammla minnen på matten :d haha fett roligt:D tänk vad söt man va när man va liten ändå, haha man har jeu förändrats :P hahah sen ahde jag damp på buss resan hem typ :P hahaha :D aja nu ska jag snart äta sen ska jag åka in till kramfors och klippa mej, (: fast före ska jag gå me mamma på stan lite (: hahah , sen efter klippningen ska jag åka direkt till härnösand för att jag har match där mot bonsjöhöjden eller nått haha jag vet inte. haha men det är en viktigt match!!:D sen efter matchen ska jag hem och skriva SO sen imorrn ska jag möblera om mitt rum!:D hahaha;D men vi ses hejja:D<333 //Anlo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0