Tjaaah!

ÄR hemma nu jah. Det var skoljoggen idag :( fett drygt, men jag och nattis hade damp så vi överlevde :D Hahah Men ja hur som helst i bussen vart jag skit sur vet igentligen inte varför men jag vart bara de , sen på väg3en hem va jag oxå de jag ignorera allt och alla förutom monesha.  men ah, nu sitter jag här och är as ledsen, önskar jag kunde skrika ut va det var till alla som undra men kan itne göra de.. :/ annsra skulle jag så klart göra de. och sen är jag depp för jag kan iten va med på sista träningen före uppehållet för damlaget :'( känns inge bra i käken tyvär :/ men ah  bli Idol ikväll:D och jag har inget att göra i helgen så nån som vill göra nått?? :D hahahahah smsa eller msn då!:D hahahah (: <3 hejdå :D // Anlo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0