Tjaaaah!:D

Halloj! Nu sitter jag och kickan i datasalen i skolan och ska skriva SO om världsarv!:D men kickan är lat så hon orkar inte göra nått inlägg typ. oxå konsentrerar hon sig på sin uppsatts elelr vad man säger, hon sitter och säger att hon inte har fel på hennes stavning. ( HOSTHOST) hon  får damp just nu! hon har jue verkligen bäst koll på detta mer än datorerna!:D hahahah :D hon får utbrott! HON BLIR GALEN!:D hahahah! hur somhelst jag sitetr här och latar mej för jag orkar inte skriva in min uppsatts på daotrn för det ska juh bli en tidning typ, kickan gråter snart ! hahahahahah !:D hon blir jue förbannad!:D hahaha, aja,  Vi sitter iaf alldeles ensam här inne med typ as många datorer men det är bara  som används just nu , och det är jue såklart våra!:D hahah , vi ska göra en filmanalys på svenskan jag vet fortfarande inte vilken film jag ska ta !:O hjälp mej!!! Har match ikväll så ska sluta  timme tidigare här på skolan så jag slutar alltså halv  medans alla andra slutar halv! mohhahahahahah!!:D  kickan är en pluggis tycker jag just nu!:D hahahahahahaha , hon slår sig själv till och med, hon har verkligen nått fel:D men slutpratat om henne tyck jah mer om mej ;) hahahahah :D  skojja:D JAG ÄLSKAR DEJ KICKAN! ÄVEN FAST DU HAR DAMPANFALL!:D <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0