ruuuuuuuubrik!

Skulle försöka vara duktig idag och börja med filmanlaysen,
Och jag började läsa häftet om filmanalys vi fick av Åsa,
Men inte fan stog det nått om hur man skriver en filmanalys!?
Det står bara det vi har skrivit ner själv i skrivboken,
SÅ jag ringde ange och hon hade inte heller nån aning, hon var lika bort som mig!
Om vi ska skriva en filmanalys ksk man ska få reda på hur man skriver en först?
Så irriterande lix!
hur fan ska vi hinna göra en filmanalys, läsa en deckare, SKRIVA en deckare på hela SEPTEMBER MÅNAD!
helt jävla omöjligt! -.-'

Aja nu ska jag sluta vara irritera, kan ist skriva att jag älskar mina vänner <3
Och jag kommer ADLRIG ångra att jag gör bort mig varje dag som gör jag,
För jag har JÄVLIGT kul när jag gör det, och det är mitt liv, och jag tänker ha så kul jag kan! (:
Och jag har nog aldrig haft så hära kul nån gång! Hela detta år har varit perfekt, och det blir bara bättre och bättre.
och jag ÄLSKAR DET! (;



Jag bryr mig inte om att jag ser ut som ett freak, ni får ett gott skratt iaf (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0