oo

Hej hej, varit sjuk idag igen! <,<
HATA!

Har bara drygat idag igen! <,<
Och det är fett tråk, men kände mig bättre runt 6 tiden så drog till kombis för vi skulle baka,
Men runt 8 vart jag hängig igen och dorg hem vid halv tio och då hade jag 39,5 i feber! <,<

Men jag ska fan till skolan imorgon annars avlider jag >,<

På fredag har jossan filmkväll.. men jag kan inte komma :'<
Fett tråkigt, ska vara hemma för mamma och pappa åker till umeå, så måste sköta daisy, och hålla koll på våran smäll feta katt som snart ska få ungar..
Aja hoppar som får så roligt :D
Dom får berätta allt sen :D

Herrå // Kickan



Kommentarer
Postat av: Poff

Såklart vi ska ha roligt och fresta dig med detta faktum sedan : D

2009-09-24 @ 21:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0