Min dag typ :D

Jah blev väckte vid halv 3 på natten av att jävla telefonen ringde asså hemtelen x] jag vart less så jag svarade inte utan låg kvar men det gick typ 10 singnaler då va jag jävligt nära på att gå och skrika åt dom men dom la på. tur för dom asså. så jag somnade om sen väckte pappa mej runt 8 för jag skulel vara 10 och över 9 i kläpp för där kom då bussen och plocka upp mej , så jag satte mej på bussen och typ läste lite och pluggade lite engelska, sen smsade jag med:D haha:D sen då vi typ nästan va framme stannade vi vid 2 killar för att fråga vägen . dom pekade mot en fotbollsplan visst! men det var en 7manna plan, så vi stannade och fråga ännu en till han pekade helt åt ett annat håll. sen då vi vimsat runt där i den där lilla byn stannade vi och frågade ytterligare en gubbe. och han pekade åt ett annat håll än vad den andra gjort. så ah sen efter vi for åt det hållet ringde vi deras lag ledare nått jag tyckt vi skulle gjort från början liksom, ^^ men ah vi hittade dit till slut iaf, och matchen var pinsam och det roliga va att jag hade tydligen fått gultkort men han visade inte det på matchen, utan det stog bara det i matchprotokollet x] haha sen åkte jag till björna och kollade på Andrés match, och där va det inte precis fotboll dom spelade inget av lagen dom spelade fult och gick in för att skada varandra, dåligt gjort av dom tycker jag verkligen!!!! Sen stannade vi och åt på max!!!:D hahaha;D och nu sitter jag här:D  Och v8isst jah. Grattis mamma för 37 årsdagen!!(: <33<3<333333 // anlo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0