i´m home

Är hemma från matchen nu. ^^ vi van med 1-0 och jag suger verkligen på att nicka fick en as fin boll från en härna och nicka över :'( kommer aldrig göra ett nick mål. :(:( Men aja ska sluta gnälla, Snart fyller jag år!:D haha okej ett tag dit men den 26 oktober är det bara min dag så ni vet! min min min dag!:D hahahah och varje år säger jag att jag itne önskar mej nått. men i år har jag en önskning,  som jag inte kommer få det vet jag ,, :'(
Men jag vill åka och kolla då Zlatan IBrahimovic spelar en match. skulle vara så himla kul. men kommer nog aldrig få göra de :( dumma pappa! :'(  aja, imorrn har jag träning, och är ledig torsdag fredag! sen match lördag söndag, aah, ganska jobbigt om jag säger det själv dåe. men ah fotboll är mitt liv så det är bara att älska läget.

Och kickan är dum som la in den där hemska bilden på mej nedanför.. :'(  hon är taskig! :'(
Men aja, ska skriva lite på min andra blogg som jag har med nattispattis vi fixade en idag den heter  Absolutdombraigaste kolla in den!!:D<3 haha hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0