Hola!:D

HAr typ bara varit lat idag skulle jue ut och springa men det blev inget för jag har match imorrn och vill itne ha träningsvärk då! xD hahaha lat är jag!:O mohahahaHar mest bara suttit här och lyssnat på musik och sånt. Sen ahr jag oxå sutte vid tv x] hahah jao. Kl 18:00 spelar Zlatan m,åste jue helt klart se den matchen!:D Längtas tills kl 18:00 ! x] hahah. Men efter de går jag nog och lägger mej för jag ska vara i kläpp tio över nio imorrn för då kommer bussen ! x] hehe, :D Möter MG83 imorrn!:D hejja på mej! om jag får spela nått x} Hahaha det är juh med Damlaget^^  Men ah smsa med mej under resan dit för jag kommer ha fett tråkigt gissa jag på! haha!:D om inte tvärt om !:D  hoppas på mål imorrn !:D mohaha,.
Aja Hoppas Zlatan gör mål ikväll!:D  I love Zlatan!:D <33<3333

Han leker med motståndarna!!:D Vilken respekt dom har för han! det syns jue!:D


Allvarlig eller vad ? :D



thihi (: <3




Som sagt han leker med dom!:D<3


<333333333333333333(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0