hemma,

Hemma från träningen nu, :D men gjorde typ illa käken eller vad man ska säga fick en sten hård boll rakt på den så det gör ont ändå från örat och ner under hakan , kan knappt äter. :/ men fick i mej lite mat iaf , sen sista klunken eller avd man ska säga med mjölk då gick det inte och svälj så det for ut andra hållet! hahahah!! x] ont som fan :/ men aah sånt man får ta x] Det är snart slut på fotboll :( bara 1 träning kvar och 4 matcher för mej kanske eftersom jag spela i 3 olika lag så. men aah. ^^    Pappa tyckte min So grej va bra! :D han sa att jag var duktig på nånting i skolan iaf x] hahahah! :D  Men ah jag saknar lejonkungen fett mycket jag har itne den här hos pappa :'( i love lejonkungen min favvofilm!!!!!! aja. x] hare bra :D // Anlo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0