Hemma nue :D

Tjaah bloggen ^^ Kom nyss hem , jag skulle lagt in ett inlägg före kickan för jag kommer fölre henne hem, men sen då jag kommit på gården insåg jag då där efter att jag var utelåst. suuck, ja då har min käre bror tage in nyckeln dagen innan och inte hett ut den, fan på han ! ska slå han då han kommer hem!!! Aja som kickan sa hade vi dryga lektioner, Men aja i bussen fick jag ett gott bröd av Patrik som han bakat på Hkn det va mumma de, tack patrik!:D hahah du gav mej energi :D hahahah hur som helst, vi hade cooopers idag , och jag försämra mej med 2 min! :'( Bara för jag har känning av hjärtat igen.. :/ Men hur som helst mitt knäö har blivit ganska bra , även fast det såg illa ut efter gympan men aja nu äre bra igen , så det är match imorrn för mej som gäller:d hejja på mej vettjah :D Vi ska göra en Filmanalys på svenskan, Och vi ska välja egna filmer men jag vet inte riktigt vilken jag ska ta.. :/ men ska nog gå ihop med NattisPattis och göra en för det fick man faktiskt göra! =D aja jag vann engång på Buzz idag!! :D yeye!!:D jag vann med 500-0 mellan mej och kickan!:d yeye , Sen då Sebbe var med NattisPattis booi då vann kickan. :'( hon hade as mycket tur så ni vet x} hahahah :D Hur som helst nu ska jag nog kolla¨på Lejonkungen eller kanske tar en beck film venne ^^ hahah Men hare bra vettjah :d Hejdå :D lägger in ett inlägg ikväll med, puss på er!:D // Anlo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0