Hemma nu!:D

Hejhej allt, Hemma från skolan idag. fett drygt men kul ändå, för mina vänenr va jue där så dom fick mej att överleva denna dag som dom gör varje dag, men hur som helst. första hade vi No och då typ pratade vi om Atombomber och allt slutade lyssna efter 10 min ^^ Sen hade vi Engelska, ah då typ gick vi igenom massvis sen skulle man prata i en grupp och jag suger på engelska så ah ^^ Sen hade vi Svenska, Där vi pratade om En film analys. Det var väll okej. antar jag ,.. Sen hade vi Lunch. det va nå äcklig lasange med kyckling i :S aja åt typ inget, sen hade vi So där fortsatte vi skriva på Världsarvet. Sen hade vi hål ganska länge,. så först köpte vi gladd Calippo OFC! :D vi satt ute och pratade med NattisPattis i tele, hon då satt på en buss påväg till härnösand.
Sen hade vi ELV alltså elevensval och jag har Hk. det är bra fast det finns vissa dåliga saker med de med, men aja. Vi gjorde nån svartvinbärspaj eller nått. jag tyckte inte om den alls. :/ Sen nu sitter jag här och drygar, min drygiga dag då. Men aja vi spelade pingis på hålet oxå och ah, det gick som de gick :D hahaha sen hela dagen har jag hört tjat om att kickan vill ha mina byxer . va nära på att ta av mej dom och ge henne dom , men gjorde de inte x] hahhahaha. Jag har typ inte gjort bort mej nått idag otroligt , Det börja kännas som denna blogg ger tur för jag har inte gjort bort mej sen vi fixa denna blogg. Hahah (: aja hur som helst, nu ska jag bara dryga här vid datorn tills maten är klar sen ska jag väll sätta igång med att skriva lite So sen ska jag plugga på gloserna i engelska.  ^^ hehe :P Men vi  ses lägger in ett inlägg ikväll med:d och bilder från idag kommer nog med (: Hejjs!:D //Anlo

Kommentarer
Postat av: cmb

Älska Atomfysik :)))

2009-09-01 @ 17:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0