Hemma! :D

Är hemma nu , har varit jävligt dryga lektioner idag.
Först Spanska som sög (som vanligt)
SEn svenska och där pratade vi bara om filmanalysen och på gympan sprang vi coopers!
asså mitt ben och höft dog, försämdrade min tid med 4 min, bara för mitt jävla ben! -.-'
Också hade vi musik efter gympan då, och där kollade vi på filmer som andra har gjort XD
sen gick vi till nattis och sebbe, och dom satt vid datan, och jag och anlo stog och fånade oss med hennes ödla, XD
Och ramlade neri soffan på varann och sånt XD
¨Ja inte så lyckat.. typ så här såg det ut. Jag låg på anlo, och båda hade benen rätt upp i luften, och tok garva XD
inte så snyggt.. XD

Men sen spealde vi buzz :D anlo vann första gången -.-'
Men sen andra gången då sebbe var med, då vann jag! :D
så jävla ägda! ;D

BILDER KOMMER SEN!

// kickan

Kommentarer
Postat av: Jennifer ღ

sv:

bättre än igår iaf :)

men är fortfarande sjuk :(

kram ღ

2009-09-02 @ 14:59:40
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0