HEMMA! :D

Hej hej, kom hem vid 1 tiden typ, men ajg slocknade påengång och vart väckt runt 4, så har inte hunnit lagt ut nått.
Igår var as kul iaf :D men vi såg en jääte sroglig film :'<
Jag och emmy kunde inte kolla ibland XD
och jag började gråta fett pinsamt XD men alla började göra det men endå¨! XD

Aja vi lekte nå lekar igår, och sen disskuterade om vissa saker.
OOch på kvällen runt 12-1 gick jag, becka och anton ut, becka pratade med Tenho, och jag med teddy xD
Och anton han ja han gick XD
Fastj ag skrämde kiten ur han hela tiden, det var fett kul iaf XD
Och sen lärde teddy mgi två ord på japanska ! XD pucko och idiot ;D
och ett på finska som betyder tjockskalle XD

Bilder kommer senare min mobil måste laddas först (;
// Kickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0