Heej!:D

tjaah,  Vaknade as tidigt idag vi 08:00 ganska på precis nån minut över bara.
jag vaknade och gick och satte mej och kolla på tv med mamma och roger. minns inte vad de va , men hur som helst så kom sötTusse och hoppa upp hos mej och ville bli klappad typ. sen efter 15 minuter så gick jag och duscha. och sånt, och nu sitter jag här och har tråkigt, men vet ni? Igår gjorde Zlatan det avgöärande målet så dom vann !:D Det va både tur och snyggt mål.  matchen var igentligen redan slut men i sista sekund gjorde han mål!:D  Go zlatan!!:D aja, mitt nymöblerade rum vart ganska bra , och som jag sa större så ah,  ska gölra om mer oxå mål om här inne och sånt, men ah,  Idag ska jag åka och kolla då min bror spelar fotboll. hejja FRÅNÖ!:D  Haha, hoppas ni vinner iallafall!:D  Men nu ska jag äta frukost och sånt typ. hejdå . det kommer ett inlägg ikväll med:D hejjs:D //Anlo

Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

vad tycker du om låten om kissie? kolla min blogg för att höra den och kommentera vad ni tycker :)

2009-09-06 @ 11:18:47
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0