Halloj!:D

tja alla:D Kom nyss hem från kusinen Angelica och hennes familj, hon klippte bror min, Vart faktiskt ganska bra. hur som helst innan så somnade jag till Lejonkungen kan ni fata? till lejonkungen har jag aldrig gjort förut. :'( Men aja sov inget inatt pga av lejonkungen så jag tog väll min hämnd på filmen ^^  Aja jag ska klippa mej på fredag!!:D längtaar!!:D Förslag på hur jag ska klippa mej?? (:  Aja NattisPattis komma på skolan imorrn! överlycklig för det!!:D hahah har inte träffat henne på as länge, den lilla råttan, hur kan hon lämna mej i klistret? på skolan!? fatta vad plågsamt utan hennes kassa kommentarer eller hon och jag som skrattar på lektionerna utan att lyssna x] haha tur jag haft kickan hon och jag har skrattat rätt mkt med, hahah!:D och hon hjälper mej på So:n JAG ÄLSKAR HENNE!!:D:D hahah aja jag vill ha ny mascara :O och ah vill ha nytt allt!:D men som sagt ny dag nya val nya möjligheter ^^ ska snart sova för jag är typ as trött så fort jag kollar rinner de från mina lgon :P hahahah så bra jag är:D Och nu har det  addat en peddopadda igen -.- när bli dom less? aja jag ska driva med han nu lite :D hahahah :D ni kan alltid Adda mej!:D msn : [email protected] bdb: NattisMupp :D hahahah loooka och adda mej :d hahahaha (: hejjs på er :D //Anlo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0