halloj!:D

Tjaah, Har knappt sutte nått vi datorn idag så bli inte sur för jag inte lagt upp nått inlägg ^^ hahah först väckte mamma mej vid halv 10 för vi skulle till kramfors. Sen handlade vi lite på dollar, och där fick jag tavlor till mitt rum :D haha , sen åkte vi på kvantum och handla där ^^ sen då åkte vi hem occh började möblera om mitt rum, vart ganska bra :D  rumemt blev större så jah (: men men, haha :D  är lite ovan att sitt såhär med datorn , men ah. nu ska jag gå och kolla ¨på fotboll., ZLATAN spelar ju! så .. älskar zlatan!:D Hejdå :D <33//Anlo

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E

Sv; Jo, jag håller med dig! :)

KRAM

2009-09-05 @ 20:32:31
URL: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: cmb

vad köpte du för tavlor? :)

2009-09-06 @ 12:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0