Halloj.

Jag har varit på träning idag sen har jag kollat på Lejonkungen för jag tänkte börja med filmanalysen ^^ haha men de gick inte så bra för jag somnade efter halva filmen var så trött ^^ sen väckte bror mej , och då kollade han och jag på film vi såg på Sally, haha så jälva bra hon är! hahah men då somnade han! XD  Så ah, Och på träningen gick det väll la bra, fast inte helt perfekt då ^^  och imorrn äre skola -.- är redan skol less, men ah jag måste börja plugga och sånt nu :o är efter !:O Men men, (: Haha nu ska jag kolla på filmen då mitt lag spelar SM och vinner alla matcher har det på DVD!:D hahahahha ^^  Fantastiska Frånö heter den!:D hahahah:D  imorrn måste jag verkligen ut och springa! XD hahahah pååminn mej om det för annars kommer jag skylle på att jag glömmde bort det:D hahah är så lat!:D Heheh :D aja  (: Pusshej på er! :D // Anlo

Jag är den i grön tröja!:D hahah:D inte mitt rätta nummer på ryggen :'( men där var vi iaf i Dalarna och lirade cup!:D


Fantastiska Frånö!!:D<333333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0