Hallå!:D

Men tjaah!:D hemma från skolan nu, har massor av gräs på käderna och i håret :( allt går itne bort, Markus fick damp och börja kasta gräs på mej men han skulle kasta på monesha men pricka mej ist för jag satt imitten, vi väbtade på att min pappa skulle komma så vi ko hem från bussen x] haha för vem orkar gå 3 km`?:D inte vi iaf!:D hahah . hur osm helst dampdag idag. har haft mycket skoj!:D hahah massvis med bilder kommer från hålet då jag och kickan ahde lite tråkigt x]


Hahahahah as ful bild på mej, men det får ni leva med!:D




En as sudding men men! sötkickan!!:D<3



Hahahahahahah!!:D hata mina ögon!:O:(<3 kickan är så fin!(:



hahah vi är jue bara snyggast!:D<3<3<3<3





Kickan jag älskar dej!:D<3333333 suddig bild men ungen kunde inte sitta still! x]

Kommentarer
Postat av: jenny

Man ska vara oseriös ibland! Allt blir så mycket bättre med mycket skratt! :D

2009-09-09 @ 15:34:26
URL: http://hallongubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0