Hallå :D

Tjaah, Ska snart sova typ ska ba skriva detta för jag lovade jue ^^ hahah. men aja hursom helst. Frånö Vann inte,  inte för jag väntat mej att dom skulle de men man kunde ju alltid hoppas på vinst ^^  Åker till pappa imorrn med, så jah kommer nog lägga in massvis med inlägg , för hos han har man inget och göra förutom att nåka och träna och sånt.. Men aja, Jag gjorde bort mej idag med, jag mamma och bror spelade GENI -Sport- haha och då var det en fråga som va såhär. : i vilket lag spelade  PeterForsberg typ första NHL segern eller nått n¨sånt va de, och då sa jag bara rakt ut TORONTO, andré och mamma börja skratta och det tog 2 sek innan jag förstog att jag blandat ihop PeterForsberg och MatsSundin, haha sen då skulle jag beskriva färgerna dom har på tröjan då sa jag dom har lila då sa andré ne dom har vita, då sa jag men då jag kolla på Peter så hade han lila. och då missuppfatta dom det och börja skratta ännu mer så jag har blivit mobbad här hemma x]
Jao, snart sova sen ska jag upp tidigt för det är jue skola, är ganska less på skolan redan menmen, Hos pappa kommer jag lägga upp mer bilder och sånt för jag har mina bilder där så jah!:D  visstjah , idag åkte vi till dollar igen och köpte entill tavla till mej :D Har blivit alldeles besatt av tavlor!:D tja, jag har inte så mycket mer och säga, förutom att ENSAM MAMMA SÖKER har börjat, det är kul att titta på nu har jag nått att se på¨tv iaf :D hahah. aja. ska packa klart väskan nu och lite sånt, sen ska jag se på nån DVD film , för videon funkar inte så jag kan inte kolla på lejonkungen, för det är nå fel :'( Ooooh juste, Tror att det är skolfoto imorrn, faan åh, vill va sjuk. jag vill inte va med.. :'( aja,, Match¨på tisdag om det inte blir inställt som de alltid bruka bli då jag ska spela med 15/17, as less på att dom skickar sms samma dag och s'ger att matchen är inställd då har man taggat hela dagen i onödan,  och ja visstjah vi har Syslöjd imorrn yeeeey!:D det är kul på sätt och vis:P hahah det är slapp lektion :d haha aah ni fattar:d jag håller faktiskt på att göra en Apa där (: den är jätte söt!:D hahaha:D  Men men, har inte så mycket mer och säga, förutom att jag kan säga att jag är grymt irreterad på att jag inte fattar mej på allt här x] men aja kickan måste lära mej lite saker och sånt :D men vi höres väll kanske hejdå :D // Anlo

Kommentarer
Postat av: Malin

Lejonkungen.. aah, dessa klassiska barnfilmer, alltid lika underbara.

Och vad gulligt med en apa, sätt gärna in bild på den. Älskar apor =D

2009-09-07 @ 15:26:44
URL: http://bloggtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0