Förlåt.

Hej sry för jag inte lagt upp nått men jag har itne varit hemma så skyll ikke på mej x] hehe men men,  igår åkte jag till jossan för hon hade film kväll först åkte jag och felcia och jossan då taxi hem till henne, medans vi väntade på att Tina skulle komma kollade vi på kort då jossan va liten, så himmla söt unge asså!!! XD Sen då kom tina äntligen va?XD haha då bestämde vi oss för att gå till ica för att köpa nått gott till kvällen då :D haha:D alal käka godis utom jag :( hahah x] fast jag gick ju itne typ nått åkte med jossan på hennes permo eller vad de heter x} sen på vägen hem så trängde vi ihop oss alla 4 på den, hahah jossan satt på den vanliga platsen då sen felicia på fotplattan sen jag och tina hade nån stäng mellan bena så vi hängde där typ x] hahahah ont gjorde det då vi åkte i massa gropar x] sen då vi kom hem så spelade vi lite spel för vi väntade på att Angelica skulle komma :D hahah sen dansade vi lite på altan oxå:d hahah grannarna trodde nog vi va sjuk i huvet eller full eller nå annhat skit:D
haha sen kom Angelica och vi satte oss och åt vi var så hungriga så det togt slut på 10 minuter så vi fick göra ännu mer x] haha tjockisar vi är!:D  haha sen gick vi ut och lekte kurra gömma!:D hahahahah fett kul jue!:D hahahah vi är inte fjantiga så ni vet! XD Och sen gick vi in och kollade på IDOL!:D HEJJA ERIK!!:D hahah:D sen kollade vi på hannahmontana the movie eller hur det stavas:D vi är itne fjantoga sa jag!:d hahahahah:D Killen i filmen va fett snygg :D hoho!:D pladask va:D hahah sen  då vu sett klart på den skulle jag och felicia gå hem till henne och sova och då felicia ska sträcka på sig i jossans rum så river hon ner lampan som tar i hennes huvud först sen landa det med en smäll på mitt onda knä sen på golvet! hahahahahah!! XD så vi sprang en bit för att slippa höra jossan as skratta åt oss x]  sen då vi kom hem till felicia bäddade hon min säng:D för jag är en  "Bortskämd liten unge" :O sen spelade vi kort och sånt sen la vi oss och sov!:D sen vakna vi vid halv 11 tro jag , gick upp kollade på deras kattungar sen åt vi frukost sen kollade vi på wipeout och spelade kort samtidigt:P sen hämtade pappa mej och då for vi och kollade på Andrés hockey matchD;: dom spelade bra  andré gjorde 2 mål!:D WOHOO!:D hahah x] sen köpte vi pizza!:D mumma!:D hahahah sen kollade jag på då zlatan spelade!:D han va grym som vanligt!:D han ha gjort 5 mål på 5 matcher!!:D<333 i love zlatan!:D maha!:D och Messi OFC och torres men men ska inte blanda in flera nu:D hahah ZLATAN IBRAHIMOVIC!!!:D<33333333333333












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0