(:

Hemma fron skolan nu :D

Först hade vi No (som anlo sa) om Atomfysik typ, min ritning av atombomben var jue meeega snygg not -.-'
Men anlo typ somnade på min bänk XD och jag försökte låtsas prata med nan är peter kollade dit XD
Men sen hade vi Engelska tro ja, och den var seg som vanligt -.-''
Och på svenskan vet ni jue redan lix.
Och på hålet köpte jag också en calippo :D (intressant va?^^)
Sen körde vi pingis! XD jag och anlo mot tina och ange^^
jag och anlo vann! :D:D

Bilder kommer sen (;

Sen på hk:n gjorde vi en äklig paj! hatar paaaj! -.-'
Men vi satt ute på rampen när den var i ugnen och pratade XD
och vet ni vad vi kom på ?XD
det är gsk creepy , jag och anlo har samma längd,samma sko storlek,samma vikt och samma klädstorlek! XD
det är lite creepy XD

Sen när vi skulle åka hem var det typ 50 grader  bussen! trodde jag skulle dö! :'o // kickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0