dålig uppdatering..

Sorry igen! dålig uppdatering jag vet, men jag har faktiskt garvat sönder mig åt gamla bilder hela dan typ(:
Har också jobbat lite matte, men hoppade över några uppgifter för jag fattade nada XD
Just nu sitter jag och chattar och lyssnar på musik (;


Lägger upp lite bilder på mig när jag var liten, hah kolla inte om ni inte vill få mardrömmar (;


Är den med svart hår (; (jag och min syrra, vi vägde bara 1 kg, så vi fick plats i en fruktkorg)

Pappa och jag <3<3<3


Jag,isa,ange,simon,danne och två till på ett av isa's kalas (;

Gud vad jag var liten där! XD




Pappa när han var yngre! <3<3

Kommentarer
Postat av: Josse

okej, vet inte =)

2009-09-05 @ 19:00:26
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: J O S E F I N E

Sv; Okej, vad härligt! Sådana dagar och stunder behövs ju ibland också :D

KRAM

2009-09-05 @ 20:20:13
URL: http://jjossues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0