Tjaaaaaaaah!:D

Heeeej!:D idag var det vanlig skoladag! XD hahahah den första denna vecka då!:Dhoho! men aja idag hade vi först språkval tyska då alltså x] sen hade vi svenska men det stog att det var inställd så jag gick itne dit , men tydligen var det svenska iaf men det struntade jag i eftersom det faktsikt stog att det inte var nån!! sen hade vi gympa. där spelade vi Lacross! XD as tråkigt, för jag suger på de!! XD haha sen lunch , äckligt va det! XD sen hade vi musik! :D jag lärde mej spela bas!:D fy klåååN vad jag är bra asså!:D haha sen bussresan hem som vanligt!:D Sen har jag varit och handlat i nyland med, tills imorrn! :D då ska våran klass iväg nånstans med Monica!:D fett kul!:D och ingen skola! haha! (: skööööönt!:D aja,  jag har liksom tråååkigt! BOOOOOOOOORING! XD  Nu måste jag ha nån att smsa med om jag itne ska dö av tråååk! :/ finns inget annat och göra.! 
Jag vill spela foooootboll! :( men säsongen är ju slut! kmr dö!! :'(

Saknar min ZORRO!! :'( <3333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0