Sry!!

Hej asså gud vad jag är aktiv asså! jag har inte skrivit på as länge! be tusen ggr om förlåt för det!! men jag har typ inte haft tid och sånt, jag har ju vare i Junsele på fotbollsläger och sånt.  Aja, Det var ganska kul i junsele då, jag var med Frida där typ heeela tiden! :D förutom på träningarna! XD Jag kan säga när det blev jobbigt så man bara ville lägga sig ner och dö så tänkte jag ba på vad Björn sa. " Ge allt du har ingenting att spara! Du är tillräckligt bra för att klara detta om du verkligen vill" Och ja , det kanske inte gick min väg, men jag kämpade på! (: aja i måndags igår alltså va vi lediga!:D fett skönt! :D då var jag med nattis en stund skit vad kul vi hade älskar henne!!:D<3333 Sen typ satt jag bara vid datorn och tråka! XD heh!:D Och idag har vi varit på Ådalsskolan. det va information om Gymnasie valen. Jag funderr på Hil alltså Hälsa,Idrott och Ledarskap! (: Eller Media!:D Kanske Hotell och resturang ?? Fatta vad svårt detta är!!! XD kan inte välja!! :/  Men jag vill vara nära NattisPattis med!(:

// Anlo (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0