wiihoo!:D

Hahah!:D hej!:D idga vare skola då och vet ni det var extra kul idag!:D ni kan aldrig gissa varför!:D hahahahah! XD jo för Nattis fyller år idag!:D HAPPY BIRTHDAY SÖTNOS!`:Dthihi!:D aja efter skolan följde jag och Patrik med hem till nattis då!:D och vi had ejuh typ meeega damp!:D fast alla 3 var typ as trötta! XD hahahah aja kul kväll!:D och vet ni vad flickan fick av mej ?:D mihihi!:D jag ska bjuda na på vilken bio hon än vill gå på, öäven om jag aldrig skulel vilja gå på den så måste jag tyvär! XD hur fan kan jag låna bort mej på detta sätt?:D hahah men det är juh ba pattlisa!:d hahah!:D  ajha idag hade jag liiiite damp med kickan, men itne liak mkt som vi bruka ha på tisdagar för då bruka vi va med varann på HKN men som ni fattar så var hon med Tina så jaah :/  Vad kan jag säga mer än okej åt de?? heh. aja bara så ni vet så har jag fått en ny bästa vän!:D hon heter Lova Holmberg tro jag ;) DEt är Charlottes killes barn!:D hon är 4 år och hon och jag fann varann direkt;) hahahha!:D aja hur som helst så ska jag sova snart! :D för ah kanske måste gå till bussen själv imorrn menmen det klarar jag väll?:D jag är en biiiig girl nu!:D hahaha:D aja vi ses pusshej!:D<3 /7 anlo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0