Tjoosan!(:

hej på er glada!:D jag tkr det är as drygt att sitta vid datorn just nu -.- för jag kan bara skriva med en hand + lillfingret på den andra! -.- För att gjort illa typ handleden och det gör ont om jag rör dom andra fingrarna och handen så jah! -.- Xd hahah hur som helst så har jag en massa val framför mej om vart jag ska spela fotboll, om  hur jag ska säga nej till ett lag? vilken film jag ska se ikväll?  nä skojja bah! men har massvis mwed sånna val om fotbollen och sånt:/  jag vill jue spela i båda? :(  Aja hur som helst  nu ska jag gå ner och käka lite ;) hahah sp vi ses väll !:D Pusshej!:) // anlo

 

Nån dom kan hjälpa oss fixa en ny header? och sen hjälpa oss typ he in den ?XD vi är amatörer vi vet men a vi kan inte hjälpa de! XD hahah Men om ni skulle kunna vara snäll att kunna göra en så adda oss? (: 

[email protected] Eller [email protected]  ADDA:D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0