hoho

Tjabba tjena hallå ! (;

Idag har jag inte gjort mkt, jag har förlorat stort på kortspel mot pappa -.-''
Han måste ha fuskat! >.<
För man kan inte vinna så stort som han gjorde O_o
Efter jag hade förlorat surade jag på pappa i en timme typ för jag är en as dålig förlorare XD

Oh justé! XD

Hahaha!
Idag när jag var ute med daisy runt 5 tiden, då det var kolsvart,
Och jag gick på en väg som var kolsvart,
Och jag såg jue ingenting,
och gissa vad jag gör? XD
Går rätt i en lerpöl glider och ramlar på daisy XD

HAHA! XD

Jag är så bra ibland^^
Daisy vart inte så glad på mig x'o
Men jag vart inte skitig iaf^^


aja nu ska jag sluta skriva, för nu ska jag göra nånting.. o.O
Men jag vet inte vad, jag ska nog tvinga pappa spela kort med mig, så jag får vinna^^
Hare bra // Kickan (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0