Hellooooooow!^^

ah skola idag inte så jobbigt faktiskt. men ändå så var det boooring, asså nu tkr jag att kickan bli frisk? aja idag ska juh jag iväg med laget, ska bli lattjo! (: Längtra tills 20 över 5 ;) hahah okej nu ska jag plugga lite, ska skriva klart allt jag nästan avr klar med igår! Xd hahha:D JOBBIGT SÄGER JAG BARA! XD ajaah jag missar idol ikv :/ inte så kul men men får väll hålla kontakten med kickan så får hon berätta vem som åker ut ;) [  Hoppas calle åker] heheh ond jag är!:D och kickan har nästan helt rätt Erik är bäst sen kommer Rahbi men Tove är bättre än Eddie! :D så ah!:D hehe aja , nu ska jag plugga som sagt pusshej! // Anlo


Hon är juh bara så sööööt eller hur ? (: <3 KICKAN<3:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0