Hejhej!:D

Tjena, nu har jag nyss sett på fotboll!:D zlatan spelade;) haha okej barcelona spelade:D  [ men kan juh erkänna ensak, jag kollade ba på matchen för zlatan spelade! x)] n heheh så grym han är!(: aja idag har jag varit på hockey match, André Spelade(: dom förlorade tyvär :/ 5-2 mot Modo! men aja kämpa gjorde dom iallafall(: fast första och andra perioden var dom inte direkt på topp, men i tredje va dom grymma!;) hehe!:D i bussen fick jag sitta och göra So frågorna är typ klar(: aja hur som helst igår var en underbar kväll! Det var så jävla kul ni ska bara veta! ooooh! kommer aldrig glömma kvällen med det bästa laget! <3 Först åkte vi till övik då och då vi kom dit så var det 3kamp!:D så jävla kul lägger in bilder sen, aja först så var det sumobrottning! XD hahah vi fick ta på oss sånna där jätte dräker! XD hahah så kul assåe!:D hahah sen skulle vi skjuta prick, och jag siger på att sikta såp det gick bajs för mej! XD sen skulle vi klättra upp för en stege som typ vinglar om ni fattar och man fick inte klättre om den välte åt nått håll, gissa vem som kom längst på den då??? nån gissning? aja ni kmr aldrig gissa rätt! XD hahah  Jo det var jag!:D mohahahha! XD rolig jag är va ??;)  Sen då vi va klar med det vart det laser hallen!:D Det var så jävla kul!! ni ska fan ba veta vad kul det va! XD sen så fick vi mat då vart de tacos!(: MUMMA!;D hahah sen vart det reelax grej typ!:D Så jävla härligt och med odm bästa tjejerna asså! kan det bli en bättre kväll eller?? TACK GIRLS LOOOVEYAH!<33 obeskrivligt roligt hade jag!<333 aja snart ska jag sova så jag inte är så trött imorrn då jag ska göra klart allt! XD jag har juh bara påbörjat allt är itne klar med nått typ! XD hahah så fun! XD NOT! XD  hehehe!:D Aja snart börjar träningarna igen fy klååååN vad jag längtar asså!! måste ba säga en sak utöver;)  [ Fanny det var otroligt roligt att träffa dej igen! har itne träffat dej på mega länge:(  älskar dej gullungen min!<33] Och alla andra i laget med(: <33333333 men ska sleeeepa nu! Pusshej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0