hallooj!:D

tjaah! Nyss kommit hem från the school!:D eller a det var ett tag sen men endå!:P  kmr va ensam hemma idag med, är ganska less på det nu, känns så booooring , har ingen att prata med! -.- inte för jag bruka prata så mkt annars men lite iaf! aja idag vart det jätte konstigt då vi skulle ha gympa. först skulle vi ha i salen , men då skulle tydligen B oxå ha det? och man ba eeh? jag är itne med dom ! så vi fick bada ist! haha vi körde vollyboll! lajbans or not! XD  ville bara dränka flera st i klassen. men men jag ska va snäll!:D heheh. aja sen va det bara dryyyg dag. aja Varken nattis eller kickan var på skolan idag så det blev en världelös dag för mej , var typ bara depp venne riktigt varför men depp va jag iaf ,  fast kom på nu varfär jag va det men det skulle ni oxå var eom det hänt er!:O aja ska sluta tycka synd om mej själv;)  men jag måste iaf plugga som fan ikv! stackars lilla mej asså! XD  asså hur mkt jag än pluggar och gör klart svenska uppgifter har jag ändå glömt nu ??? ja visst äre konstigt!! :S  Först vare filmanalysen och den skrev jag klart och så ,  sen vare läsa en bok och det har jag oxå gjort sen skulel ba skriva en recension det har jag med gjort, nu måste jag skriva ett jävla muntligt föredrag med!? vad äre för fel på lärarna ??? :@ aja sen måste jag skriva klart SO uppsattsen och uppgifterna till son asså har juh massvis att göra och här sitter jag och talar om det men gör inget? hahahaha jag är juh bra rolig jah !:D hahah men måste nog börja nu trojah (: eller inte? ;) vad tycke ni ? hihi!:D jag bryr mej mkt om vad ni tkr!:O hahahahah okej nu ska jag sluta va dryg!!:D  faaast jag vill juh såklart har nått gott att äta till pluggningen ? ^^ hahahah meeeen jag får itne käka godis fören den 14 november, då har jag klarat mitt godis löfte!:D SUG PÅ DEN NI!:D SPEC DU KICKAN!:D haha hon trodde itne att denna tapra kvinna vid namn Anlo skulle fixa de? ;) hahha!:D Längtar som fan tills imorrn!:D då äre fotbollsavslutning!:D wiiiihooo!:D heheh!:D jag vette fan vad vi ska göra?XD men men!:P  igår kollade jag då Zlatan spelade med(: hihi han är bara så bra!:) i love you, ich liebe dich zlatan ibrahimovic!:D<3333 Heheh!:D  Men vi ska nog gå nu trojah!:D eller ne en liten stund till kan jag sitta här och berätta om mitt intressanta liv!:D haha nerå!:D men aja har jag berätta att jag köpt ny mobil??;) ne det har jag nog inte!:D men hur som helst det har jag!:D en LG nånting!:D hahah men den är väll la bra trojah ;)  Jag visar en bild på den senare orkar inte göra de nu!:D hahah !:D  aja pusshej! :D // Aaanlo!:D






hihi !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0