Fortfarande sjuk >,<

Fortfarande sjuk! <,<

Gah! ingen skola imorgon heller >.<

Inte träffat vissa av kompisarna på över tre veckor! <,<
Först två veckors prao, sen en veckas lov då jag gick och vart sjuk >.<

Och sen nu har jag missat halva veckan! <,<

Hoppas jag får gå på fredag iaf x'o

Hah anlo skulle aldrig kunna överleva utan mig (;
Gissa vem som har hjälpt henne med bokrecensionsen igår?^^
Men sånt är kul, för annars ruttnar jag bort här hemma >.<

Fast har prov jag måste träna till, muntligt, uppsats och en bokrecension,

Har inte börjat med nått :'o
ksk ska börja? XD

Aja orkar inte nu, för klockan är halv elva typ.

Har sett på tre johan falk filmer med pappa idag också, heller ne två igår natt och en idag,
Men det gills idag va? för klockan var över tolv då vi såg dom O_o
aja nu ska jag sluta babbla,
För nu ska jag och pappa se den sista johan falk filmen O_o

Oj justé Moa (kattungen har blivit mega söt :'D) // kickan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0