^^

tjoho(;

Idag på skolan hände itne så mkt x'o

på spanskan halv sov jag, (MARIA SUGER! >,<)
svenskan missade jag för vi hade ett möte x'd
och kom sent till gympan för mötet tog lite tid.. XD
Och sen hade vi lunch, och vi hann knappt äta (10 minuters lunch!?)
sen på musiken satt jag och anlo och vänta på björn i trettio minuter,
sen när det var 10 min kvar kom han, och då hann vi inte göra nått.. >.<
Sen slutade vi XD
Vi slutar alltid tidigt på onsdagar, så vi får sitta där i en timme xD
Men jag,tina och anlo spelade kort då, men jag lorade hela tiden -.-''

Idag ska jag försöka skriva en uppsats och träna på muntliga,
sen ksk jag drar till ungdomsgården (: // Kickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0