Tjaaah!

Jaa som Kickan sa har vi startat en blogg.
Eller ah. Vi ska försöka ha en haha vi har inte riktigt kommit igång än så.
Vi håller på att fixa utseendet och allt, det kan juh förståss ta tid för vi är inte så snabba.
Hur som helst så kan jue jag börja blogga lite nu och säga vad jag gjort idag och så. :)

Idag lördag, Fick jag en lång sovmorgon ovanligtvis.
Vaknade vid 12 längre än vad jag bruka få sova till .
Jag satte mej vid datorn en stund, En ganska lång stund då.
Sen då kom pappa hem med pizza. sen sa han vi skulle åka på bio. Beck i Stormens Öga.
Och då tog jag med mej Tina dit, hah vi hade jätte roligt.
Och filmen var ganska så bra. Sen nu sitter jag här och Smsar och försöker fixa bloggen som sagt, (:
Tack tina för en bra kväll! <3(:

Kram Anlo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0