Tjaaah!

Tjah alla som läser x]
Ja idag hade jag som sagt 2 matcher, Första förlorade vi med 4-2. Där gjorde jag 2 mål x] men dom räckte inet till.:/ Vi spelade inge bra idag , vi bruka spela bättre , menmen, Och andra matchen spelade vi lika 1-1. Inget mål för mej, men ett skadat knä har jag, kom fri sen då jag skulle skjuta kom deras jätte målvakt ut och skulle ta bollen hon va typ 3 ggr så stor som mej, så ah jag hade då ingen chans men försökte ändå och då jag sköt kasta hon sig så jag vred knät och sen kom smällen , så ah, Ingen träning imorrn för mej tyvär. :/
Hur som helst så gjorde Frida Saari ett as snyggt mål!! (: Sen efter matchen då åkte vi på max och åt lite. mumma de!:D haha sen åkte vi hem och då somnade jag typ i 10 min sen vaknade jag av att jag fick sms, x]
Nu ska jag bara ta det lugnt och sova snart , ska upp tidigt imorrn skolan jue :/ attans!:D  Aja hur som helst.
Tack Matilda Stenberg att du fixade headern åt oss. och att du ska göra det ännu snyggare ett stort tack till dej !!!(:    // Anlo (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0