*rubrik*

Anlo är halt som hon sa i förra inlägget ''/
Hopaps det är bättre imorgon, för annars kmr hon stå och hänga på mig, och då kmr vi ramla, och då är vi två som är halt XD
Det är sånt som vi lyckas med XD
Så blir inte förvånade om vi skriver imorgon att vi har ramlat ner från nån trappa eller nått XD

Imorgon är det skola, men kmr endå bli kul, för kompisarna är jue där och vi har fett kul tsm lix (;
dom är lix bäst <3


Just nu chattar jag bara, och försöker skriva på min novell, men det går fortfarande åt pipan -.-''


Hare bra // kickan (:


Jag och anlo <3


Kommentarer
Postat av: Anlo

Alltid du och jag !<33333333

2009-08-30 @ 21:37:29
Postat av: Erika

sv: Ja eller hur, den serien är otroligt bra :D

& tack så jätte mkt, din med :)

2009-08-30 @ 21:58:04
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: f

detsamma ;)

2009-08-30 @ 22:07:50
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0