*rubrik lös*

Headern kommer vara uppe när som helst,
Matilda Stenberg ska fixa den åt oss, när hon har tid :'D
as snällt (:

Just nu försöker jag skriva en novell, men det går faen åt pipan o.o
men aja.. XD

Sitter typ och lyssnar på musik också, jag dampar fan sönder låtarna o.o
Men skit samma.. XD

imorgon ,, eller ja idag ksk man kan säga? XD
har jag inte en aning vad jag ska göra, pappa kommer tvinga mig att dammsuga men mer vet jag inte.


Var på begravning i fredags och det var as jobbigt ''/
Men nu är det gjort och sånt, begravningen var fin och gsk så kort, så man slapp sitta där så länge.
Tur att man hade jenne och anna där iaf <3
Sen var vi på ungdomsgården och såg på Marley and Me som är fett bra (:
ni borde verkligen se den :'D

Men nu ska jag försöka skriva min sugiga novell hare bra (;
// kickan



Kan bjussa på en bild på min söt hund Daisy(:

Kommentarer
Postat av: Anonym

sååå söt vovve :)

2009-08-30 @ 02:33:08
Postat av: cmb

Novel?Yeay! love that kind of stuff.

Jag vill läsa C:

vad handlar den om?

2009-08-30 @ 09:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0