Nattinatti! :D

ska typ sova nu,  elelr a om 10 min har bestämt mej för att vara duktig och lägga mej kl 23:00! :D Ja jag ska kolla på Lejonkungen! Ovanligt eller vad? men a jag älskar den!!:D Hur som helst ska upp 06:00 imorrn, undra om jag kommer orka eller om jag kommer säcka ihop ?? ^^  haha imorrn är det ny dag nya val nya möjligheter (:
Visst jah på So:n idag skrev jag en dikt som typ suger! ^^ men ah de hör inte hit jag kan skriva den här, men mobba mej inte för jag är dålig hade bara lite agresiva problem just då !:D Hahah  aja här är den.


Ett spel ?
Allt du sa och gjorde, du menade det inte eller hur??
Du va faktiskt inte bara en vän till mej som bara fanns där.
Du var en bästa vän som alltid fanns där.
Men du lekte bara, Hur fan kan du??
du visste att jag mådde dåligt.
Du har gjort mitt liv ännu surare än vad de va,
Ett liv jag inte vill leva,
Du gjorde mej till den person jag inte ville va!
Under den lilla tid hände nått med mej,
Jag började förstå att det visst dinns nått viktigt för mej. 
Jag har fler vänner än dej, bara för att du sabbat allt vi hade.
Men ändå ska jag fortsätta leva mitt liv,
och bara vara mej själv. för det kan jag faktiskt göra nu...




Haha den sög eller hur?? aja sak samma, ska sova nu godnatt :D // Anlo


Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

God natt! Sov sött <3

2009-08-31 @ 23:46:01
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Anonym

den är bra! :'D

2009-09-01 @ 07:08:06
Postat av: cmb

Bra dikt! :)

Jag ÄÄÄLLSSSKKAARR Lejonkingen oxå<3

Grååååååååter till den filmen! ;_;

2009-09-01 @ 16:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0