Hejhej, (:

Hej alla!:D är hemma från skolan nu, och ah, som kickan sa i  sitt inlägg , vi har nästan slagit ihjäl oss. Menmen ja. Och idag va jag halt som jag sa. :/ inge vidare, men men det tar jue ingen på allvar typ så jag blev knäad och slagen på knät ett XXXX antal ggr. :/ Hur som helst blir ingen träning ikv för mej , ska igentligen har dubbelträning men det bli som sagt inte av pga av knät. aja , i skolan i dag spelade vi Twister, det va najs!:D hahahah fast mitt knä sabbade för mej :/ aja nu då jag kom hem så hållde jag på men kattungarna dom är rätt så söta nu (: nån som vill ha? ^^ har 2 st en tiger radnig och en svart med lite vitt. (: dom är jätte söta , den svarta är en tjej och den andra är en kille. Så om ni vill ha så säg till mej, så får ni :D hehe . (:
Nu ska jag bara slappa och vila knät, tänkte plugga men har glömt So:n hos pappa och glömde engelskan på skolan så. ^^ men sånt är livet=) hehe, Ska se på   Män som hatar kvinnor idag med mamma tror jag. !(: det sägs att den är bra.. Så därför måste jag ba se den !!:D heheh . Men vi hörs väll, lägger nog in ett inlägg till ikväll (: HAre så länge kram Anlo (:

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack så mycket :)

2009-08-31 @ 16:48:53
URL: http://camillaedlund.blogg.se/
Postat av: Sarina

Sv:Hhahah ful och äcklig är den !:P Nämeen taackar :D



Kram<3

2009-08-31 @ 16:57:34
URL: http://sarinareza.blogg.se/
Postat av: Jennifer ღ

sv:

Tack för tipset! :D

kram Jenniferღ

2009-08-31 @ 17:05:16
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0