Hej hej o.o

Hej alla som läser detta x')
Jag och Anlo har startat en blogg, som ni säkert har fattat x'd
Och den heter klantarnas.blogg.se för ja vi är klantiga,
Att hitta nån som är klantigare än hos är typ omöjligt lix,
För vi lyckas med saker som nästan är omöjliga att lyckas med :'S

Både jag och Anlo kommer skriva inlägg på bloggen, och skriva var för sig och sånt,

Anlo håller på att fixa utseendet på bloggen, för jag fattar inte hur man fixar + att jag inte har tålamod att hålla på med sånt.. XD

När vi har börjat fatta bloggen, så kommer bloggen bli mer intressant säkert, och mer bilder och sånt,




Jag kan inte vara seriös på bild XD
Ja som ni ser kan jag inte vara seriös på bild.. XD men ni får faktiskt vara nöjd med dom hemska bilderna ;D
Kram Kickan

Kommentarer
Postat av: Poff

HejHej vinka

Tror ni jag kommer lyckas följa eran blogg eller glömma bort den ? X)

2009-08-29 @ 22:11:07
Postat av: Anonym

ni kommer äga ut alla fjortis bloggare :D

2009-08-29 @ 22:11:13
Postat av: cmb

Skoj att ni startat en blogg!

Jag kommer att bli en av era läsare :P

Updatera ofta! ;))))

2009-08-29 @ 22:16:15
Postat av: joss

haha men bilderna var ju assnygga ;)

2009-08-30 @ 21:30:58
URL: http://jossnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0