heeej

tjaah alla!!
Jag är superglad för vi ska behålla en kattunge , min favorit till och med!!! :D den är bara så sööööt!!! Är så kär i henne, men jag har ett problem som jag vill att ni ska hjälpa mej med.. Vad ska hon heta???? Jag funderade på lakrits eller nått sånt. men kan inte ni komma med nå bra förslag då är ni gulliga!!!:D help me ;) <3
Hur som helst, jag såg på film med mamma idag , Män som hatar kvinnor, den är as lång  2 timmar och 40 minuter, snacka om att jag blev less, haha vi fick ta vöärsta pausen för vi hade kramp i röven av att sitta still länge typ ^^ och i pausen ringde NattisPattis till men och berättade nått tråååkigt!! as sur för det, men hur som helst. hon kommer inte på skolan imorrn :/ bara för hon ska åka och hämta sebbe. Men aja, på Onsdag ska hon fan komma!!:D hahha , aja Men nu ska jag gå och käka! :D hare hejjs alla!!:D //Anlo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sessan kan hon heta! :D

2009-08-31 @ 21:48:21
URL: http://klantarnas.blogg.se/
Postat av: Ella

Fin blogg! :)

2009-08-31 @ 22:14:22
URL: http://engella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0