Back from school

Hemma från skolan nu (:
Jag och anlo har nästan salgit ihjäl oss varje steg vi tog.. men annars hare varit bra (;
Vi var påväg att ramla hela tiden så vi fick ta tag i varandra XD men vi ramlade inte en enda gång (;
vi var bara nära några hundra ggr. XD
Också har vi spelat twister! XD

Idag har vi haft dryga lektioner typ, På syslöjden bestämde jag att jag ska göra ett par jeans shorts -.-' fett drygt men aja.
Och på no:n såg vi en hemsk film om atombombningen i japan för typ 60 år sedan :'<

Åkte hem men monika (en lärare) ist för bussen, för det går mkt fortare, så nu sitter jag här :D
Lägger in bilder lite senare från skolan, när jag orkar XD

// kickan

Kommentarer
Postat av: Leia

Vad bra, det är bra här med.

Vad gör du?

2009-08-31 @ 16:40:10
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Meg

sv. Ja det suger :( Tack förresten!

2009-08-31 @ 16:44:19
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0